+48 531 511 531 serwis@wefix.pl

Zlecenie naprawy – informacje

Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób kontaktu z nami. Możesz zlecić nam naprawę sprzętu poprzez panel na stronie internetowej, zadzwonić do nas lub wysłać wiadomość e-mail.

Jeżeli jesteś z Warszawy lub okolic – wystarczy, że odwiedzisz biuro WeFix  i bezpośrednio z naszym serwisantem ustalisz szczegóły naprawy.

Skorzystaj z panelu serwisowego WeFix – w przeciągu kilku minut, przy pomocy formularza stworzysz zgłoszenie, które automatycznie zostanie wysłane do naszego serwisanta. Po otrzymaniu wiadomości skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo.

Wyślij wiadomość na adres: serwis@wefix.pl z informacją dotyczącą usterki Twojego sprzętu. Podaj numer seryjny produktu, a jeśli nie masz do niego dostępu – model, rok produkcji lub inne istotne informacje, np.:

Macbook Pro 13 Unibody A1278 2009
iPhone 4, czarny
iPad 3 WiFi + 3G

Skontaktuj się z nami telefonicznie i skorzystaj z naszej pomocy. Nasza infolinia pod numerem 531-511-531 jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-17.