Diagnoza usterki

Diagnoza usterki

Chętnie służymy pomocą – przyświeca nam cel profesjonalnego podejścia do każdej naprawy sprzętu. Jeśli nadal zastanawiasz się, czy serwis Twojego sprzętu jest opłacalny, oddaj go w ręce WeFix, a nasi doświadczeni serwisanci przeprowadzą bezpłatną diagnozę.

Oszczędzasz czas Jesteśmy w stanie dotrzeć do każdego miejsca w Polsce i odebrać urządzenie wymagające naprawy w ciągu jednego dnia roboczego. Dla klientów z Warszawy mamy możliwość skorzystania z kuriera miejskiego lub nasz pracownik sam przyjedzie do klienta. Równie dobrze klient może osobiście dostarczyć uszkodzony sprzęt do placówki WeFix.
Oszczędzasz pieniądze Z nami nie wydasz ani złotówki na diagnozę Twojego sprzętu! WeFix proponuje bezpłatną diagnozę. Po sprawdzeniu urządzenia przez doświadczonych serwisantów, skontaktujemy się z Tobą i udzielimy szczegółowych informacji dotyczących usterki, kosztów naprawy sprzętu i terminu realizacji. Wtedy będziesz mógł podjąć decyzję o przeprowadzeniu naprawy. W przypadku rezygnacji nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów.
Oryginalne części zamienne Aby Twój sprzęt zachował najwyższą jakość działania, korzystamy tylko z oryginalnych części zamiennych. Nasi dostawcy posiadają nowoczesne magazyny z częściami zamiennymi, dzięki czemu możemy bezpośrednio realizować zamówienie, zapewniając przy tym krótki czas naprawy urządzenia. Poza tym nasze usługi są objęte okresem gwarancyjnym, którego czasu uzależniony jest od rodzaju świadczonej usługi.
Profesjonalizm Z WeFix masz pewność, że będziesz potraktowany z tej samej pozycji. Każdy problem naszego klienta rozpatrujemy indywidualnie.
Bezproblemowo Żadna usterka nie jest nam straszna! Podejmujemy się każdej naprawy niezależnie od rodzaju i rozmiaru usterki. Każdy naprawiony produkt jest testowany przez doświadczonego serwisanta w celu wykrycia ewentualnych błędów. Wszystko po to, aby nasi klienci otrzymali sprzęt pozbawiony jakichkolwiek wad.
Jak wygląda naprawa sprzętu w serwisie WeFix? Na każdym etapie naprawy informujemy naszych klientów o statusie urządzenia. Do naprawy uszkodzonego sprzętu przystępujemy dopiero w momencie akceptacji kosztów i terminu realizacji. W praktyce nasze prace serwisowe wyglądają następująco:

1. Przyjmujemy od przewoźnika uszkodzony sprzęt wysłany przez klienta.
2. Nasi doświadczeni serwisanci przystępują do wstępnego zdiagnozowania przyczyny usterki urządzenia.
3. Kontaktujemy się z klientem, aby przedstawić mu przyczynę awarii danego sprzętu i plan jego naprawy.
4. Dopiero w momencie akceptacji klienta przystępujemy do naprawy.
5. Po wykonanej naprawie sprzętu klient zapłaci wyłącznie za prace serwisowe i części zamienne. Diagnostyka uszkodzonego urządzenia jest darmowa.
6. Ostatnim etapem jest wysłanie naprawionego sprzętu do klienta i dostarczenie go przez kuriera. Klienci z Warszawy mogą również osobiście odebrać swoje urządzenie w placówce WeFix.