WeFix serwis Door 2 Door / D2D
Usługa WeFis serwis Door 2 Door jest dostosowana do szybkiego trybu życia i potrzeb naszych klientów. Możecie liczyć na nasze wsparcie nie tylko przychodząc osobiście do naszego centrum serwisowego, ale także przez Internet oraz telefonicznie.
Mechanizm D2D jest banalnie prosty. Po zgłoszeniu usterki online lub telefonicznie zamawia się poniżej w formularzu kuriera i umawia na odbiór sprzętu.
Gdy sprzęt jest naprawiony, odsyłamy go z powrotem pod wskazany adres.
Co daje korzystanie z WeFix serwis Door 2 Door?
Oszczędność czasu – nie musisz pojawiać się u nas osobiście (mimo, że każdego witamy z wielką radością)
Oszczędność pieniędzy – Korzystasz z naszych preferencyjnych stawek kurierskich
Wygodę – kurier pojawi się pod dowolnie wskazanym adresem po odbiór sprzętu do naprawy
Już wiadomo jak zamówić kuriera teraz trochę o tym co się dzieje jak już sprzęt dotrze do nas.
- Bezpłatna szczegółowa diagnoza – Moment, w którym rejestrujemy sprzęt w systemie serwisowym, a następnie przeprowadzamy diagnozę sprzętu i ustalamy koszty naprawy
- Akceptacja kosztów – Informujemy klienta o kosztach naprawy i pytamy o akceptację.
- Wykonanie naprawy – Dokonujemy naprawy
- Zwrot do domu – Odsyłamy naprawiony sprzęt
Nic prostszego! Jeżeli masz jakiekolwiek pytania zapraszamy do kontaktu.
Jeżeli natomiast wszystko jest jasne zapraszamy do wypełnienia formularza i wysłania sprzętu do nas
Koszt logistyczny w jedną stronę kurierem wynosi jedyne 15zł brutto.